مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:402021-10-25اقتصادي

استاندار دستور اعزام تیم حقیقت یاب فوت چهار کودک چابهاری را صادر کرد


نمایندگان تام الاختیار استاندار سیستان و بلوچستان با عنوان تیم حقیقت یاب به منظور بررسی ابعاد حادثه فوت چهار کودک روستای بنو اسحاق بازار بخش پیرسهراب شهرستان چابهار عازم این شهرستان شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نمایندگان تام الاختیار استاندار سیستان و بلوچستان با عنوان تیم حقیقت یاب به منظور بررسی ابعاد حادثه فوت چهار کودک روستای بنو اسحاق بازار بخش پیرسهراب شهرستان چابهار عازم این شهرستان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل استانداری، با تاکید وزیر کشور و به دستور صریح حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، علیرضا شهرکی مدیرکل مدیریت بحران و غلامرضا گنجی مدیر کل بازرسی استانداری به عنوان نمایندگان تام الاختیار استاندار برای بررسی ابعاد حادثه ریزش دیوار که منجر به فوت چهار کودک روستای بنو اسحاق بازار از توابع بخش پیرسهراب شهرستان چابهار شده بود عازم این شهرستان شدند.

استاندار در دستوری صریح مدیران کل مدیریت بحران و بازرسی استانداری را مامور کرده با حضور میدانی در محل وقوع حادثه ضمن عیادت از مصدومان و همدردی با خانواده های داغدار گزارش کامل و جامع از چگونگی وقوع این حادثه را تهیه و ارائه کنند.

گفتنی است بنا براعلام بخشداری پیرسهراب؛ ریزش دیواره خاکی باعث فوت چهار کودک در روستای بنو اسحاق بازار بخش پیرسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار دستور اعزام تیم حقیقت یاب فوت چهار کودک چابهاری را صادر کرد

استاندار دستور اعزام تیم حقیقت یاب فوت چهار کودک چابهاری را صادر کرد