مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-25دانش

تشریح برنامه های ورزشی برگزار شده در دانشگاه فردوسی مشهد


سرپرست تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد به تشریح برنامه های ورزشی در سطح منطقه و هیات این دانشگاه پرداخت.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد به تشریح برنامه های ورزشی در سطح منطقه و هیات این دانشگاه پرداخت.

مهتاب معظمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دانشگاه فردوسی مشهد، فعالیت های ورزشی زیادی در ایام مختلف برگزار شده است.

در هفته تربیت بدنی، برنامه هایی از جمله مسابقات ورزشی در 6 رشته تنیس روی میز، دارت، مینی فوتبال، شطرنج، تیراندازی و بدمینتون ویژه کارکنان و اعضاء هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خراسان رضوی برگزار شد.

وی عنوان کرد: همچنین کارگاه های تخصصی اعم از کارگاه آموزشی روانشناسی ورزشی با موضوع هدف گذاری ورزشکار، طراحی تمرین، ورزش، توانمندی جسمی، روحی و امید به آینده، تغذیه ورزش و مسابقات آنلاین مانند شطرنج را تدوین کردیم که تمامی این برنامه ها در سطح منطقه و هیات که به منظور سراسر دانشگاه های استان و دانشگاه فردوسی است به صورت مجازی برگزار شد که بیش از 900 دانشجو در این کارگاه ها شرکت کردند.

رییس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: همایش پیاده روی همگانی ویژه دانشگاهیان اعم از کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان و همایش دوچرخه سواری ویژه برادران نیز از دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های ورزشی برگزار شده در دانشگاه فردوسی مشهد

تشریح برنامه های ورزشی برگزار شده در دانشگاه فردوسی مشهد