مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-25پزشكي

وضعیت کرونایی سه شهرستان مازندران نارنجی شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه وضعیت کرونایی سه شهرستان استان نارنجی شده است، گفت: روند شیوع بیماری در استان رو به گسترش است.

- با بیان اینکه به دلیل کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری بیماری، شاهد افزایش شمار بیماران هستیم، گفت: این درحالی که بیماری هیچ وقت پاک و صفر نمی شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه شهرستان استان نارنجی است، گفت: اگر روند ادامه یابد وضعیت افزایش بیماری و تغییر رنگ کرونایی در استان گسترش می یابد.

وی با بیان اینکه روند و سرعت واکسیناسیون در استان مناسب است، افزود: پوشش واکسیناسیون دز دوم زیر 50 درصد است، هرچند واکسیناسیون به طور کامل جلوی ابتلای بیماری را نمی گیرد ولی جلوی ابتلای شدید و مرگ را خواهد گرفت.

جوانیان یادآور شد: باید پروتکل های بهداشتی در کنار واکسیناسیون رعایت شود و با توجه به جهش بیماری، احتمال واکسن گریزی ویروس وجود دارد.

معاون بهداشتی علوم پزشکی بابل ادامه داد: اکثر موارد و بیماران مبتلا به را کاهش می دهد؛ افزود: مقاومت مقابل تزریق واکسن باید شکسته و کاسته شود و اگر واکسیناسیون به صورت کامل انجام شود، به این راحتی وارد موج جدید نخواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونایی سه شهرستان مازندران نارنجی شد

وضعیت کرونایی سه شهرستان مازندران نارنجی شد