مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:002021-10-25سياسي

رییسی و دولتش آیا اساسا برای برجام و مذاکره ایده جدیدی دارند؟


آقای رییسی به توافق نیاز دارد، چراکه وضعیت اقتصادی و سیاسی و منطقه ای ما به سمت بهبودی در شرایط فعلی و تحریم پیش نمی رود.

- آقای رییسی به توافق نیاز دارد، چراکه وضعیت اقتصادی و سیاسی و منطقه ای ما به سمت بهبودی در شرایط فعلی و تحریم پیش نمی رود.

شرق نوشت: سیاست خارجی دولت رییسی ادامه برنامه ریزی های روابط بین المللی جمهوری اسلامی ایران است که با ترمیم پاره ای از روش ها در اصول آن، دو ساحت، یکی هموارسازی روابط منطقه ای تهران با کشورهای همسایه به ویژه در حوزه خلیج فارس و ساحت دوم، اصل قراردادن ادامه گفت وگوها به جای تشدید اختلاف ها یا گسترده ترکردن تنش هاست.

آقای رییسی، رییس جمهوری، با تأیید روش گفت وگو در دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، ادامه آن را برای رسیدن به تفاهم و همکاری به جای تخاصم، ضروری و لازم می داند؛ درحالی که شیوه گفت وگوهای بدون برنامه ریزی و هدفمند را رد می کند .

حضور وزیر امورخارجه در نشست بغداد و تعامل با کشورهای همسایه و منطقه در آن نشست، سفر ایشان به روسیه، لبنان و سوریه از نشانه های تلاش برای هموارسازی روابط منطقه ای تهران است.

مقوله بعدی یعنی ازسرگیری گفت وگوهای برجامی در وین است.

این گفت وگوها مدتی به خاطر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران متوقف شد و هر دو طرف در انتظار پایان انتخابات و اعلام نتیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی و دولتش آیا اساسا برای برجام و مذاکره ایده جدیدی دارند؟

رییسی و دولتش آیا اساسا برای برجام و مذاکره ایده جدیدی دارند؟