مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:402021-10-25سياسي

استخدام سه نفر از مدال آوران پارالمپیک در بانک رفاه کارگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل لله گانی، مدیرعامل این بانک با بیان این مطلب گفت: قهرمانان پارالمپیک کشور در دیدار با مقام معظم رهبری، - سه نفر از قهرمانان پارالمپیک کشور که در مسابقات توکیو، مدال های ارزشمندی کسب کردند، در بانک رفاه کارگران، استخدام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل لله گانی، مدیرعامل این بانک با بیان این مطلب گفت: قهرمانان پارالمپیک کشور در دیدار با مقام معظم رهبری، درخواست اشتغال به کار در یکی از سازمان های دولتی را داشتند که با موافقت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استخدام و اشتغال به کار سه نفر از این قهرمانان، در بانک رفاه کارگران، فراهم شد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به فرایند استخدام این افتخار آفرینان اشاره و تصریح کرد: پس از دیدار این قهرمانان با مقام معظم رهبری و با دستور ویژه دکتر عبدالملکی، فرایند استخدام این عزیزان شروع و با توجه به شیوع بیماری کرونا، تمامی مراحل جذب و به کارگیری آنان در دو استان خوزستان و اردبیل محل زندگی آن ها- انجام شد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اظهار خرسندی از جذب این افتخار آفرینان تأکید کرد: این مدال آوران و قهرمانان که الگوی اخلاق، توانمندی و پشتکار هستند، همزمان با میلاد فرخنده و با سعادت پیامبر گرامی اسلام و اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام سه نفر از مدال آوران پارالمپیک در بانک رفاه کارگران

استخدام سه نفر از مدال آوران پارالمپیک در بانک رفاه کارگران