مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:102021-10-25اقتصادي

ثبت نام 330 هزار نفر در نهضت ملی مسکن/ساخت مسکن فرصت مناسب هدایت تسهیلات به تولید


تاکنون 330 هزار نفر در قانون جهش تولید مسکن ثبت نام کرده اند و هم اکنون وزارت راه و شهرسازی، اراضی احداث یک میلیون واحد مسکونی را در اختیار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ابوالفضل نوروزی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری با موضوع پاسخ به ابهامات ساخت یک میلیون مسکن در سال، بیان کرد: زمانی که قانون و شهرسازی دولت سیزدهم افزود: به منظور تثبیت قیمت مسکن، سامانه ملی املاک و اسکان در وزارت راه و شهرسازی برای شناسایی تقاضای سرمایه ای و سوداگری راه اندازی شد، یکی از اهداف سامانه، شناسایی دلالان و محتکران و همچنین شناسایی واحدهای مسکونی برای عرضه به بازار مسکن است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: وزارت راه با همراهی وزارت اقتصاد و امور دارایی و مجلس شورای اسلانی به دنبال اجرایی شدن مالیات از خانه های خالی است.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از واحدهای مسکونی خالی در بالای شهر است، گفت: مالیات از خانه های خالی به شکل پلکانی می تواند به عرضه آنها در بازار مسکن، کمک کند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: طرح جامع مسکن که سال 1395 بازنگری شد، شفاف است.

با توجه به ازدواج های سالانه که حدود 500 ازدواج است، احداث سالانه یک میلیون واحد مسکونی در بخش های شهری، روستایی، بافت فرسوده با پیگیری رییس ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 330 هزار نفر در نهضت ملی مسکن/ساخت مسکن فرصت مناسب هدایت تسهیلات به تولید

ثبت نام 330 هزار نفر در نهضت ملی مسکن/ساخت مسکن فرصت مناسب هدایت تسهیلات به تولید