مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-25سياسي

سلامت محیط ادارات زیر ذره بین گروه های نظارت مردمی


دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان گیلان از راه اندازی گروه های نظارت بر سلامت محیط اداری خبر داد و گفت: حقوق شهروندان اعم از کارکنان سازمان ها و ارباب رجوع بایستی صیانت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سجاد سرافراز امروز در جمع تعدادی از فعالان حوزه عفاف و حجاب و گروه های نظارت مردمی در دفتر این نهاد با تأکید بر نظارت بر رعایت کامل عفاف و حجاب در دستگاه های اجرایی اظهار کرد: امربه معروف و نهی از منکر از طریق نظارت میدانی گزارش های مردمی وظیفه خود را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به نقش شوراهای امربه معروف و نهی از منکر ادارات در ساماندهی محیط کار بیان کرد: مناسب سازی فیزیکی محیط ادارات برای صیانت از عفت عمومی و تأمین امنیت اخلاقی و آسایش بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی در دستور کار این ستاد قرار دارد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به ضرورت رفع موانع مطالبه گری در سازمان ها گفت: واحدهای نظارتی سازمان ها وظیفه دارند از انطباق کارکردهای موجود در ادارات با قانون صیانت کنند وی با بیان اینکه حقوق شهروندان اعم از کارکنان سازمان ها و ارباب رجوع بایستی صیانت شود، افزود: این امر نیازمند رفع موانع مطالبه گری در سازمان ها است سرافراز با اشاره به اینکه واحدهای نظارتی ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت محیط ادارات زیر ذره بین گروه های نظارت مردمی

سلامت محیط ادارات زیر ذره بین گروه های نظارت مردمی