مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:152021-10-25بين الملل

تسلیم کارکنان آمریکایی در برابر واکسیناسیون اجباری


صدها هزار نفر از مردم نیویورک به دلیل ترس از دست دادن شغل خود، پس از مدت ها مقاومت، بلاخره دز واکسن خود را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری فارس به نقل از نیویورک تایمز صدها هزار نفر از مردم نیویورک به دلیل ترس از دست دادن شغل خود پس از مدت ها مقاومت، بلاخره دز واکسن خود را دریافت کردند.

اولین گروه از کارکنان در آمریکا، معلمان، پرستاران و کارکنان مراقبت خانگی بودند که به دلیل شرایط کاری ویژه خود، واکسن اجباری  را پذیرفتند.

برخی کارشناسان پیش بینی می کردند استعفای گروهی از سمت نیروی کار در این کشور اتفاق بیافتد اما در عمل چنین اتفاقی رخ نداد، چرا که بسیاری از کارگران به دلیل نگرانی شغلی، با شناب زیادی برای تزریق واکسن اقدام نمودند.

  اما در مواردی نیز مقاومت های شدیدی در برابر واکسیناسیون در  آمریکا گزارش شده است.

در ماه جاری، پس از آن که مربی تیم فوتبال دانشگاه واشنگتون و برخی از کارکنان تیم فوتبال آن  در برابر تزریق واکسن  مقاومت کردند، از این تیم خراج شدند.

ایالت ماساچوست نیز که در آن قانون الزام به واکسن از هفته ی از هفته ی پیش اجرایی شده است، شاهد استعفای  150 نفر از افسرهای پلیس هستند و 11 برابر بیشتر از افراد واکسینه  احتمال مرگ آن ها در اثر ابتلا به بیماری کوید-19 وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیم کارکنان آمریکایی در برابر واکسیناسیون اجباری

تسلیم کارکنان آمریکایی در برابر واکسیناسیون اجباری