مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:152021-10-25سياسي

کشف یک میلیارد تومان داروی فاسد در بیمارستان امیرالمومنین شهرضا


شهرضا _ نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: یک میلیارد تومان داروی فاسد در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا کشف شده است.

- شهرضا _ نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: یک میلیارد تومان داروی فاسد در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا کشف شده است.

سمیه محمودی در گفت و گو با تغییراتی در ساختار بودجه اعمال می شود که سال 1401 سالی امیدوار کننده در زمینه بودجه است .

وی افزود: اتفاق خیلی خوبی که در کشور افتاد تحقق بودجه 1399 قبل از ارائه بودجه 1400 بود که این برای اولین بار در کشور و مجلس اتفاق افتاد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رییس جمهور در استان های مختلف، تصریح کرد: این کار رییس جمهور بسیار شایسته است که امیدواریم هر چه زودتر سفری هم به اصفهان داشته باشند تا با مشکلات استان آشنایی کامل پیدا کنند.

محمودی با توجه به اینکه فرماندار اسبق شهرضا استاندار جدید اصفهان شد، بیان داشت: از انتخاب استاندار جدید بسیار خرسندیم چرا که وی آشنایی و شناخت کافی نسبت به شهرستان شهرضا دارند.

نگاه استاندار جدید اصفهان استانی باشد وی عنوان کرد: درخواست ما از استاندار جدید در جلسه این بود که نگاهشان استانی باشد نه تنها فقط شهر اصفهان و انتظار نداریم که تمام مشکلات شهرستان ها حل شود چرا که این امکان پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک میلیارد تومان داروی فاسد در بیمارستان امیرالمومنین شهرضا

کشف یک میلیارد تومان داروی فاسد در بیمارستان امیرالمومنین شهرضا