مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:502021-10-25اقتصادي

تسهیلات بلاعوض برای هر هکتار باغ به کشاورزان لرستان چه قدر است؟


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 40 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض با اجرای سیستم های نوین آبیاری برای هر هکتار باغات به کشاورزان اعطا می شود.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 40 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض با اجرای سیستم های نوین آبیاری برای هر هکتار باغات به کشاورزان اعطا می شود.

اسفندیار حسنی مقدم در دیدار با اعضای تعاونی زردآلوکاران مروک دورود، اظهار کرد: سطح زیر کشت باغات زردآلو مروک شهرستان دورود 1500 هکتار است که از این سطح سالانه 25 تا 30 هزار تومان زردآلو برداشت می شود، لذا بازاریابی و کشاورزی مبتنی بر قرارداد توسط تعاونی باغداران منطقه در دستور کار قرار بگیرد وی اعطای مجوز فروش سم و کود با بررسی شهرستان، ایجاد سه منطقه مزرعه الگویی در سایت زردآلو، هر کدام به مساحت 3 هکتار به منظور اجرای کلیه عملیات مراقبت و نگهداری داشت و برداشت دستور رسیدگی را داد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر بررسی مجوز احداث نهالستان و امکان سنجی استفاده از پهپاد در محلول پاشی کود و سم به باغات منطقه از طریق اعطای تسهیلات توسط مکانیزاسیون، مجوز احداث صنایع تبدیلی در منطقه، خرید دستگاه دیتا لوگر و نصب در سایت به منظور جلوگیری از سرمازدگی و تمامی شاخص های دمایی و رطوبتی منطقه و تهیه دستورالعمل جامع در خصوص عملیات دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات بلاعوض برای هر هکتار باغ به کشاورزان لرستان چه قدر است؟

تسهیلات بلاعوض برای هر هکتار باغ به کشاورزان لرستان چه قدر است؟