مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 21:102021-10-24بين الملل

راه آهن شلمچه-بصره در انتظار تصمیمات عراق


معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور اعلام کرد که آغاز مطالعات نهایی و عملیات اجرایی پروژه ریلی شلمچه-بصره در انتظار تصمیماتی است که باید از سوی مقامات عراقی گرفته شود.

- معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور اعلام کرد که آغاز مطالعات نهایی و عملیات اجرایی پروژه ریلی شلمچه-بصره در انتظار تصمیماتی است که باید از سوی مقامات عراقی گرفته شود.

عباس خطیبی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت راه آهن شلمچه – بصره اظهارکرد: در پی سفری که نخست وزیر عراق به ایران داشت و دیداری که با رییس جمهور انجام داد، موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیات عراقی نظرشان این بود که تیم تخصصی از ایران به عراق برود تا در مورد موضوعات مختلف مذاکراتی صورت گیرد.

وی افزود: در حال حاضر شرکت احداث راه آهن شلمچه-بصره ثبت شده و آمادگی کامل داریم که در منطقه فعالیت های تکمیلی مطالعاتی را انجام دهیم.

به صورت مکتوب این موضوع به مقامات عراقی اعلام شده و البته انتظار می رفت که عراقی ها همراهی بیشتری انجام داده و کارهای تملک اراضی را با سرعت بیشتری در دستور کار قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن شلمچه-بصره در انتظار تصمیمات عراق

راه آهن شلمچه-بصره در انتظار تصمیمات عراق