مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 20:102021-10-24سياسي

توضیح خطیب زاده درباره آخرین وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (یکشنبه) درباره آخرین وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی اظهار داشت: - سخنگوی وزارت امور خارجه درباره آخرین وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی گفت: صبح امروز هیأتی از سفارت جهت رسیدگی به وضعیت اتباع ایرانی و تمهید شرایط بازگرداندن آن ها به میهن عازم منطقه مرزی بلاروس- لیتوانی شد و هم اکنون در منطقه مرزی به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (یکشنبه) درباره آخرین وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی اظهار داشت: متعاقب اطلاع وزارت امور خارجه از موضوع، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس ماموریت یافت با فوریت این موضوع را پیگیری کند.

وی افزود؛ بر این اساس سفارت بلافاصله در تماس با وزارت خارجه و دیگر نهاد های ذیربط بلاروسی، اقدام به کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص وضعیت هموطنان گرفتار در مرز بلاروس - لیتوانی و حل مشکلات آن ها کرد.

در طی این تماس ها، سفارت خواستار همکاری نهاد های ذیصلاح بلاروسی برای دسترسی به اتباع ایرانی گرفتار در مرز و رسیدگی فوری به وضعیت آن ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح خطیب زاده درباره آخرین وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی

توضیح خطیب زاده درباره آخرین وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی