مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 19:502021-10-24سياسي

وزارت خارجه پیگیر وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی شد


صبح امروز هیاتی از سفارت جهت رسیدگی به وضعیت اتباع ایرانی و تمهید شرایط بازگرداندن آنها به میهن عازم منطقه مرزی بلاروس- لیتوانی شد که بر اساس گزارش های دریافتی هم اکنون در منطقه مرزی به سر می برد و در تعامل با مرزبانی منطقه ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی اظهار داشت: متعاقب اطلاع وزارت امورخارجه از موضوع، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس ماموریت یافت با فوریت این موضوع را پیگیری نماید.

بر این اساس سفارت بلافاصله در تماس با وزارت خارجه و دیگر نهادهای ذیربط بلاروسی، اقدام به کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص وضعیت هم وطنان گرفتار در مرز بلاروس - لیتوانی و حل مشکلات آنها نمود.

در طی این تماس ها، سفارت خواستار همکاری نهادهای ذیصلاح بلاروسی برای دسترسی به اتباع ایرانی گرفتار در مرز و رسیدگی فوری به وضعیت آنها گردیده است.

خطیب زاده تاکید کرد: با توجه به اهمیت و فوریت موضوع، تلاش شده با افراد گرفتار ارتباط مستقیم برقرار شود که بر همین اساس علاوه بر تماس تلفنی سفیر با یکی از اتباع گرفتار شده، صبح امروز هیاتی از سفارت جهت رسیدگی به وضعیت اتباع ایرانی و تمهید شرایط بازگرداندن آنها به میهن عازم منطقه مرزی بلاروس- لیتوانی شد که بر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه پیگیر وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی شد

وزارت خارجه پیگیر وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی شد