مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 19:502021-10-24سياسي

معاون رییس جمهور: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش به زودی معرفی می شود


حسینی معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گزینه های متعددی مطرح است که هفته آینده با تامل و بررسی، شایسته ترین فرد از نظر کارآمدی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: با وجود فرصت سه ماهه رییس جمهوری برای معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، به دلیل اهمیت این وزارتخانه از بین گزینه های متعدد مطرح، بهترین و شایسته ترین فرد به زودی به مجلس شورای اسلامی معرفی می شود.

سید محمد حسینی روز یکشنبه در حاشیه سفر یک روزه به شهرستان های ورامین و قرچک در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بر اساس قانون اساسی، رییس جمهوری برای معرفی وزیر جدید، سه ماه فرصت دارد و با وجود اداره وزارت آموزش و پرورش توسط سرپرست، به دلیل اهمیت این وزارتخانه، به زودی گزینه جدید به مجلس شورای اسلامی معرفی می شود.

وی ادامه داد: برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گزینه های متعددی مطرح است که هفته آینده با تامل و بررسی، شایسته ترین فرد از نظر کارآمدی، به مجلس معرفی می شود تا پس از کسب رای اعتماد در راس این وزارتخانه قرار گیرد.

معاون رییس جمهوری با تاکید بر این که دولت مردمی تلاش دارد تا با حضور بین مردم، از نزدیک با مشکلات آشنا شود، بیان کرد: پس از برگزاری جلسه مشترک رییس جمهوری با نمایندگان استان های آذربایجان شرقی و غربی، جلسه ای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش به زودی معرفی می شود

معاون رییس جمهور: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش به زودی معرفی می شود