مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 18:502021-10-24سياسي

یک سیلی نابجا و چندین پژواک!


در روزهای اخیر که مقارن با ولادت پیام آور مهربانی، حضرت رحمت للعالمین، محمدمصطفی، و امام جعفر صادق علیهما السلام می باشد، خبر و ویدیوهای مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی توجه و تأسف همگان، - "در روزهای اخیر که مقارن با ولادت پیام آور مهربانی، حضرت رحمت للعالمین، محمدمصطفی، و امام جعفر صادق علیهما السلام می باشد، خبر و ویدیوهای مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی توجه و تأسف همگان، به ویژه دلسوزان آذربایجان و تبریز عزیز را به خود جلب کرد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدرضی آقاسیدی، دانش آموخته دکتری مدیریت دولتی، تصمیم گیری و خط مشی گذاری در یادداشتی نوشته است: در نادرست بودن اصل اقدام (سیلی زدن به یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی)، هیچ شکی نیست، ولی به نظر می رسد مسئله دارای ابعاد گوناگونی است که بایستی توسط صاحب نظران مورد مداقه قرار گیرد.

بنده به عنوان کسی که در این سال های زندگی دور از تبریز، اغلب اخبار و رویدادهای استان را مترصد هستم، مسیر طی شده برای انتخاب استاندار آذربایجان شرقی را چندان مسیر مناسبی نمی دانم! و به نظرم کنشگران این امر در شأن آذربایجان اقدام نکردند؛ چه در سطح دولت محترم، چه نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و چه فعالان رسانه ای و رسانه های محلی، که این خود فرصت مفصلی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سیلی نابجا و چندین پژواک!

یک سیلی نابجا و چندین پژواک!