مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 18:352021-10-24سياسي

یک عالم اهل سنت: رسالت پیامبر(ص) ما را گرد هم جمع کرد/ روستای جوزقان سمبل وحدت است


امام جمعه اهل سنت روستای جوزقان با اشاره به اینکه اختلاف افکنی بین مسلمانان از ابتدای تاریخ اسلام وجود داشته است گفت: رسالت پیامبر(ص) ما را گرد هم جمع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، مولوی عبدالله رحیمی در مراسم تلاش و به اسلام خیانت کرده است، مسلمانان باید با عقلانیت از اقدامات احساسی که باعث تفرقه می شود پرهیز کنند.

امام جمعه اهل سنت روستای جوزقان یادآور شد: هیچ آیینی این همه صفا و صمیمیت و دوستی را ترویج نکرده است، خداوند همه ما را یک امت واحده یاد می کند، ما وقتی کتاب و قبله و پیامبر مایکی است اعتقاد به آخرتمان یکی است دیگر چیزی برای تفرقه نداریم وی با تأکید بر اینکه اسلام یک شاهراه است و هر یک از مذاهب اسلامی بخواهد دیگری را نفی کند به تاریکی رفته است، بیان کرد:  روستای تلفیقی جوزقان سمبل وحدت و اتحاد است و این برای ما یک افتخار بزرگ است که شیعه و سنی در کنار هم در همسایگی هم در کار و زندگی با هم شریک هستند و در صفا و صمیمیت زندگی می کنند.

مولوی عبدالله رحیمی تأکید کرد: تحریک احساسات چه از جانب شیعه و چه از جانب سنی و ایجاد تفرقه را محکوم می کنیم و معتقدیم وحدت تنها راه پیشرفت جامعه اسلامی است.

در ادامه امام جماعت مسجد امام جعفر صادق (ع) گفت: امروز نیاز نیست ما بگوییم مردم با هم خوب باشید ، هدف از برگزاری مراسمات ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک عالم اهل سنت: رسالت پیامبر(ص) ما را گرد هم جمع کرد/ روستای جوزقان سمبل وحدت است

یک عالم اهل سنت: رسالت پیامبر(ص) ما را گرد هم جمع کرد/ روستای جوزقان سمبل وحدت است