مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 17:252021-10-24پزشكي

تلفات روزانه کرونا در کردستان رکورد زد/11 نفر جان باختند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: متأسفانه طی 24 ساعت گذشته 11 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند که این تعداد تلفات روزانه در سال جاری بی سابقه بوده است.

- فرزین رضاعی در گفت و گو با در بیمارستان های استان بستری هستند که سنندج با 505 نفر بیشترین تعداد بستری شدگان را دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطر نشان کرد: هم اکنون 81 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

رضاعی از مرگ 11 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: متأسفانه این تعداد مرگ روزانه از ابتدای سال جاری تاکنون سابقه نداشته است و هنوز استان کردستان پیک پنجم را پشت سر نگذاشته است.

وی اعلام کرد: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به هزار و 786 نفر رسیده است که شهرستان سنندج با 768 نفر بیشتر تعداد جان باختگان را داشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: تاکنون 291 نفر در سقز، 143 نفر در قروه، 96 نفر در کامیاران، 129 نفر در بانه، 89 نفر در دیواندره، 71 نفر در بیجار، 170 نفر در مریوان، 24 نفر در دهگلان و پنج نفر در سروآباد جان خود را بر اثر کرونا از دست داده اند.

رضاعی خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست وشوی مرتب دست ها با آب و صابون، اجرای اصول بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات روزانه کرونا در کردستان رکورد زد/11 نفر جان باختند

تلفات روزانه کرونا در کردستان رکورد زد/11 نفر جان باختند