مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 16:202021-10-24سياسي

ورامین می تواند قطب اقتصادی کشور شود


ورامین سرشار از پتانسیل اقتصادی است و اگر به این شهرستان توجه شود، می تواند به قطب اقتصادی کشور تبدیل شده و مرکزی برای صادرات محصولات صنعتی و کشاورزی شود.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: ورامین سرشار از پتانسیل اقتصادی است و اگر به این شهرستان توجه شود، می تواند به قطب اقتصادی کشور تبدیل شده و مرکزی برای صادرات محصولات صنعتی و کشاورزی شود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه امروز یکشنبه دوم آبان ماه در مراسم بزرگداشت هفته وحدت شهرستان ورامین در مصلای صاحب الزمان(عج) که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور برگزار شد ، طی سخنانی اظهار کرد: در قبل از انقلاب ، مردم ورامین به جرم ولایتمداری و دفاع از امام راحل ، از اولیه ترین امکانات در زمینه بهداشت و درمان و راه و.

محروم بودند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: در حالی که قبل از انقلاب ، فقط مراکز استان ها ساواک داشت ، ورامین دارای ساواک بود.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ضرورت توجه جدی به این منطقه ادامه داد: حق مردم ورامین پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیرغم خدمات ارائه شده، ادا نشده است.

این مقام مسئول با انتقاد از بی توجهی دولت گذشته به ورامین متذکر شد: در دولت قبل و در هشت سال گذشته ، رییس جمهور به این منطقه سفر نکرد که این موضوع هیچگاه فراموش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورامین می تواند قطب اقتصادی کشور شود

ورامین می تواند قطب اقتصادی کشور شود