مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 16:152021-10-24ورزشي

ماجرای جلسه نیمه شب آزادی درباره تبلیغات محیطی چیست؟


صبح امروز معاون حقوقی باشگاه استقلال از تفاهم این باشگاه با سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی خبر داد اما ساعتی پیش از جانب سازمان لیگ بیانیه ای صادر شد که روال تبلیغات محیطی تغییر نمی کند و هرگونه تغییری نیاز به مصوبه جدید هیات رییسه سازمان لیگ دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، حالا سوال این است که در این ماجرا حقیقت چیست و در واقعا تفاهمی صورت گرفته است یا خیر؟ آنچه مسلم است شب گذشته نشستی با حضور مدیران استقلال و مسئولین سازمان لیگ در استادیوم آزادی برگزار شده که علینژاد معاون وزارت ورزش هم در این جلسه حضور داشته است.

بر اساس توافقات این جلسه به گفته معاون حقوقی باشگاه استقلال: مقرر شد پس از تصویب هیات رییسه سازمان لیگ بر مبنای خواسته باشگاه استقلال و صدور مصوبه، باشگاه بتواند طی روزهای آینده از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی های خانگی با همکاری کارگزار استفاده کند.

بر این اساس تناقضی بین این اظهارات و ادعای اخیر سازمان لیگ وجود ندارد و بدون مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ هنوز اتفاق تازه ای در این خصوص رخ نداده است و سازمان لیگ بر روال قانونی تاکید کرده است.

بر این اساس به نظر می رسد توافق و تفاهماتی در این جلسه صورت گرفته که باید در نشست بعدی اعضای هیات رییسه سازمان لیگ به تصویب برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جلسه نیمه شب آزادی درباره تبلیغات محیطی چیست؟

ماجرای جلسه نیمه شب آزادی درباره تبلیغات محیطی چیست؟