مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 15:552021-10-24حوادث

گاز مونواکسید کربن در کرج سه قربانی گرفت


رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز گفت: سه نفر در کرج بر اثر مسمومیت با گتز مونواکسید کربن جان خود را از دست دادند.

- ایسنا/البرز رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز گفت: سه نفر در کرج بر اثر مسمومیت با گتز مونواکسید کربن جان خود را از دست دادند.

مهرداد بابایی روز یکشنبه دوم آبان اظهارکرد: ساعت 11:42 امروز یکشنبه دوم آبان ماه، ماموریتی با تشخیص مسمومیت با گاز مونواکسید کربن به اورژانس استان البرز اعلام و بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

بابایی اظهار کرد: این حادثه در آق تپه مهرشهر رخ داده بود و متاسفانه سه نفر شامل دو خانم و یک آقا در اثر نشت گاز co از بخاری جان باخته بودند.

وی ادامه داد: علائم گازگرفتگی در مراحل و ساعات اولیه کاملا دارای علائمی شبیه سرماخوردگی از جمله ضعف و بیحالی، سردرد، سرگیجه، سوزش بینی و گلو بوده و همین امر باعث میشود که افراد شک به این عارضه نکرده و اقدامی مناسبی در جهت رفع این مشکل نکنند.

بابایی گفت: این عارضه در مراحل پیشرفته تر علائم تهوع و استفراغ و کبودی در ناحیه صورت ناشی از کمبود اکسیژن و در نهایت اختلال در سطح هوشیاری را در پی دارد.

وی ادامه داد: توصیه می شود به محض بروز علائم اولیه که همزمان در یک یا چند نفر از اعضای حاضر در منزل، محل کار، کارگاه ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز مونواکسید کربن در کرج سه قربانی گرفت

گاز مونواکسید کربن در کرج سه قربانی گرفت