مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 15:252021-10-24سياسي

هم افزایی نمایندگان همه قوا لازمه خدمت رسانی مناسب به مردم است


در دیدار رییس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان با استاندار فارس، بر هم افزایی مجموعه ها در راستای حل مشکلات استان و آمادگی همکاری شورای قضایی با مجموعه اجرایی استان تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، استاندار فارس در دیدار با رییس کل دادگستری فارس و اعضای شورای قضایی استان، با اشاره به ویژگی های استان پهناور فارس، لازمه تحقق آرمان های دولت و خدمت رسانی مناسب به مردم را همدلی و هم افزایی بین نمایندگان همه قوا در استان دانست.

نماینده عالی دولت در استان فارس حل مشکلات از مسیر پیشگیری را بهترین گزینه برشمرد و با اشاره به اینکه امر پیشگیری نیز نیازمند یک حرکت هماهنگ است خواستار توجه و تمرکز بر راهکارهای پیشگیرانه مشکلات شد و از اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریالی دولت به آموزش ها و مشاوره های پیش از ازدواج در راستای کنترل آمار طلاق در استان فارس خبر داد.

ایمانیه همچنین با اشاره به انتخاب و انتصاب مدیران شایسته، توجه به این بخش را گام مهمی در مسیر تحقق برنامه های دولت کار و کرامت خواند و از مجموعه قضایی استان خواست در جهت انتخاب مدیران شایسته و کارآمد، مدیریت جدید اجرایی استان را یاری نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مسؤولان و اعضای شورای قضایی استان بیان داشت: مشکلات موجود استان در خصوص باغ شهرها و چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی نمایندگان همه قوا لازمه خدمت رسانی مناسب به مردم است

هم افزایی نمایندگان همه قوا لازمه خدمت رسانی مناسب به مردم است