مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 13:302021-10-24سياسي

70 هزار مسجدبرای تاثیرگذاری بیشتر دین بر رفتارهای اجتماعی نیازاست


مدیر حوزه های علمیه کشور و عضو فقهای شورای نگهبان گفت: 70 هزار مسجد، برای تاثیرگذاری بیشتر دین بر رفتارهای اجتماعی در کشور نیاز است.

- ، آیت الله علیرضا اعرافی در حاشیه بازدید از مدرسه علمیه الزهرا (س) کیش از فعالیت 300 حوزه علمیه نیمه کاره در کشور خبر داد و اظهار کرد: حوزه های علمیه کشور نیازمند بالغ بر 40 میلیارد ریال اعتبار هستند که با کمک های مردمی، مراجع و علما و اعتبارات دولتی تامین می شود.

وی با بیان اینکه با بهره برداری هر چه سریعتر از حوزه های نیمه کاره شاهد افزایش پذیرش طلاب بیشتری در حوزه خواهران و برادران خواهیم بود، تصریح کرد: در سال جاری 20 هزار طلبه در حوزه های علمیه کشور پذیرش شده اند و امیدواریم شاهد افزایش استقبال بیشتری در آینده از حوزه ها باشیم.

مدیر حوزه های علمیه کشور و عضو فقهای شورای نگهبان همچنین با تاکید بر اینکه مساجد بزرگترین پایگاه اجتماعی و فرهنگی در دین مبین اسلام هستند اظهار داشت: برای تاثیر گذاری بیشتر دین بر جامعه نیازمند فعالیت 70 هزار مسجد در کشور هستیم و با توجه به افزایش جمعیت باید مساجد دیگری به ظرفیت فعلی افزوده شود.

2 مسجد در جزیره کیش در حال احداث است حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش نیز در این بازدید بیان داشت: جزیره کیش به سبب دارا بودن آب و هوای گرم، نیازمند ساخت مساجد کوچک بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هزار مسجدبرای تاثیرگذاری بیشتر دین بر رفتارهای اجتماعی نیازاست

70 هزار مسجدبرای تاثیرگذاری بیشتر دین بر رفتارهای اجتماعی نیازاست