مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 12:302021-10-24اقتصادي

مطلوب جلوه دادن شاخص ها کار درستی نیست


مطلوب جلوه دادن شاخص ها و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات در واقعیت، کار درستی نیست.

- ، محمد علی محمدی در نشست توجیهی سرشماری نفوس و مسکن با حضور رؤسای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای شهرستان همدان با اشاره به اهمیت آمار به عنوان پایه و اساس برنامه ریزی گفت: هر تصمیم خرد و کلانی قاعدتاً باید بر مبنای آمار و اطلاعات دقیق انجام شود تا برای جامعه هدف کارآمد باشد.

وی افزود: توزیع سرانه ها، اعتبارات و بسیاری از امکانات بر اساس آمار نفوس و مسکن انجام می شود و لذا سرشماری نفوس و مسکن در تصمیم گیری ها و جذب منابع بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه سرشماری نفوس مسکن در سال جاری صرفاً در 5 استان انجام می شود اضافه کرد: خوشبختانه استان همدان و در استان همدان شهرستان همدان بدین منظور انتخاب شده است که به صورت پایلوت سرشماری در سال جاری انجام شود.

فرماندار همدان تاکید کرد: شوراهای اسلامی و دهیاران با مأموران سرشماری همکاری کنند تا با جلب مشارکت روستاییان بتوانیم به آماری دقیق دسترسی داشته باشیم.

وی افزود: تلاش برای مشارکت عموم مردم شهرستان در سرشماری و کسب اطلاعات دقیق جمعیتی و آماری می تواند بسیار کارآمد باشد و دستگاه های اجرایی ذیربط می توانند در این زمینه با اطلاع رسانی به جامعه هدف خود کمک نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطلوب جلوه دادن شاخص ها کار درستی نیست

مطلوب جلوه دادن شاخص ها کار درستی نیست