مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-24پزشكي

بیمارستان 100 تخت خوابی شفا اهواز تجهیز و نوسازی شد


فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: با وقوع پیک ها، بیمارستان ها عموما در اختیار بیماران کرونایی قرار می گیرد و سایر بیماران از تخت ها محروم می شوند که در همین راستا و بنا بر درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در آیین تجهیز و نوسازی بیمارستان 100 تخت خوابی بیمارستان شفا اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در بحث کرونا وضعیت هایی است که در پیک ها اتفاق می افتد.

وی افزود: با وقوع پیک ها، بیمارستان ها عموما در اختیار بیماران کرونایی قرار می گیرد و سایر بیماران از تخت ها محروم می شوند که در همین راستا و بنا بر درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی، سپاه تلاش کرد تا کمکش را در بخش درمان انجام دهد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: ما تلاش کردیم تا به دو مجموعه کمک کنیم؛ یکی بیمارستان طالقانی بود که مدتی تخلیه و بدون استفاده شده بود که نیروی زمینی سپاه یکصد تخت را در آن بیمارستان مستقر کردند که آماده بهره برداری شد و در حال استفاده است.

وی افزود: بیمارستان شفا یکی دیگر از بیمارستان هایی بود که به دلیل فرسودگی تاسیسات از بهره برداری خارج شده بود؛ به همین دلیل با توجه به درخواست مدیریت دانشگاه وارد عمل شدیم و پس از رایزنی ها، یکی از موضوعات مهم، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 100 تخت خوابی شفا اهواز تجهیز و نوسازی شد

بیمارستان 100 تخت خوابی شفا اهواز تجهیز و نوسازی شد