مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 11:402021-10-24بين الملل

رسانه صهیونیست: حمله به پایگاه «التنف» در سوریه اخطار ایران به اسراییل بود


در گزارش یک رسانه صهیونیستی حمله اخیر به التنف به عنوان نشانه ای برای شدت گرفتن جنگ نیابتی بین ایران و نیروهای نیابتی شیعه در منطقه از سویی و آمریکا و اسراییل از سوی دیگر توصیف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از عصرایران، وب سایت اسراییلی" اسراییل هایوم" در مطلبی مدعی شده حمله چهارشنبه گذشته به پایگاه "التنف" و محل استقرار نیروهای آمریکایی در مرز عراق وسوریه و اردن ضرب شست و پیام هشداری از جانب ایران به آمریکا و اسراییل بود.

در این مطلب که به قلم" ایال زیسر" استاد خاورمیانه دانشگاه تل آویو به نگارش در آمده، حمله اخیر به التنف به عنوان نشانه ای برای شدت گرفتن جنگ نیابتی بین ایران و نیروهای نیابتی شیعه در منطقه از سویی و آمریکا و اسراییل از سوی دیگر توصیف شده است.

در این مطلب آمده: "در حالی که دولت بایدن زمان و انرژی زیادی را صرف مجادله با اسراییل بر سر گشایش کنسولگری در شهر اورشلیم (قدس) می کند، اما به نظر می رسد نه انرژی و نه اراده ای برای مقابله با ایران نداشته باشد.

این رسانه صهیونیستی مدعی شد: چهارشنبه گذشته، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از طریق نیروهای شبه نظامی شیعه خود در داخل عراق به پایگاه نظامی آمریکا در التنف - در مرز سوریه، عراق و اردن- حمله کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه صهیونیست: حمله به پایگاه «التنف» در سوریه اخطار ایران به اسراییل بود

رسانه صهیونیست: حمله به پایگاه «التنف» در سوریه اخطار ایران به اسراییل بود