مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-24بين الملل

مسموم سازی آب چاه فلسطینی ها با انداختن لاشه توسط شهرک نشینان صهیونیست


یک روزنامه صهیونیستی اذعان کرد، تعرض شهرک نشینان به فلسطینی ها در زمان برداشت زیتون بسیار بیشتر می شود به نحوی که شهرک نشینان برای مسموم سازی آب چاه فلسطینی ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی هاآرتص از مسموم سازی آب چاه فلسطینی ها ویژه شرب به دست شهرک نشینان صهیونیست پرده برداشت.

در این گزارش آمده، در موعد برداشت زیتون در کرانه باختری توسط فلسطینی ها، تعرضات شهرک نشینان صهیونیست افزایش می یابد.

در سال های اخیر زمان زیبای چیدن زیتون به کابوسی برای فلسطینی ها تبدیل شده زیرا روزی بدون حمله شهرک نشینان نمی گذارد و صبحی نیست که درختان قطع شده یا خالی از میوه زیتون دیده نشود.

بر اساس آمار سازمان ملل در سال 2021 ، هشت هزار درخت زیتون به دست شهرک نشینان نابود شده و میوه این درختان را نیز دزدیده اند.

در ادامه گزارش هاآرتص آمده، شهرک نشینان می دانند که اگر اقدام به سرقت میوه، سوزاندن یا از ریشه درآوردن درخت زیتون بزنند هیچ مجازاتی ندارند زیرا ارتش رژیم صهیونیستی نیز از آنها می ترسد و همیشه حمایتشان می کند.

این روزنامه افزود، از جمله خشن ترین اقدام شهرک نشینان در حق فلسطینی ها این بود که تعدادی از آنها لاشه گوسفند در داخل چاه آب یک فلسطینی به نام ابراهیم صلاح در روستای فرعتا در نزدیکی شهرک صهیونیستی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسموم سازی آب چاه فلسطینی ها با انداختن لاشه توسط شهرک نشینان صهیونیست

مسموم سازی آب چاه فلسطینی ها با انداختن لاشه توسط شهرک نشینان صهیونیست