مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-24سياسي

دهکده سبز در مجموعه گاوازنگ ایجاد می شود


دادستان زنجان با اشاره به اجرای طرح گردشگری و تفریحی امند گفت: از شاخص های بارز این پروژه ایجاد دهکده سبز است که در آن به هیچ وجه از سوخت فسیلی استفاده نشده و تماماً از انرژی های تجدید پذیر استفاده می­ شود.

- حجت الاسلام محسن کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از حرکت­ های طیب و نیکو ایجاد بستر آرامش برای مردم عزیز در قالب اجرای پروژه­ های گردشگری در منطقه­ امند است.

دادستان زنجان افزود: نگاه حمایتی ما به این پروژه به این علت است که مجموعه­ گردشگری امند صرفاً متعلق به شرکت عمران امند نبوده، بلکه متعلق به همه مردم شریف زنجان است.

وی با اشاره به اینکه زنجان در بحث امکانات گردشگری و تفریحی برخلاف داشتن ظرفیت خوب، ضعیف عمل کرده و فقیر است و ایجاد منطقه گردشگری در امند یک فرصت استثنایی برای توسعه گردشگری و ایجاد یک الگوی موفق در استان است، اضافه کرد: شرایط فعلی آن از جمله خالی از سکنه بودن آن یک مزیّت بسیار خوب تلقی شده و به واقع یک فرصت است نه تهدید و با اجرای موفق این طرح بخش قابل توجهی از سرریز نیاز شهر در این منطقه تأمین خواهد شد.

کرمی با اشاره به اینکه در سطح کشور وجود منطقه خالی از سکنه اما دارای جذبه گردشگری بسیار نادر است، از همین رو خالی از سکنه بودن روستای امند نباید مانع از خدمات رسانی به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده سبز در مجموعه گاوازنگ ایجاد می شود

دهکده سبز در مجموعه گاوازنگ ایجاد می شود