مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 10:052021-10-24سياسي

عملکرد آقای رییسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در سومین گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه امام صادق علیه السلام و هفتمین سال مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی که در مسجد دانشگاه امام صادق برگزار شد، - معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: آقای رییسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست و اگر احساس می شود برخی انتصاب ها به کندی صورت می گیرد، به این خاطر است که دولت تک تک افراد را بررسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در سومین گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه امام صادق علیه السلام و هفتمین سال مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی که در مسجد دانشگاه امام صادق برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد آیت الله مهدوی کنی گفت: همه ما مدیون آیت الله مهدوی کنی هستیم، ایشان کار بزرگی را انجام داد و رنج ها و زحماتی را متحمل شد .

وی افزود: هم اکنون یک دولت مردمی و انقلابی در راس کار قرار گرفته و رسانه های معاند دنبال این هستند که هر چیزی را بهانه کنند تا بتوانند از آن علیه اقدامات دولت استفاده کند.

وی تصریح کرد: آقای رییسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست و اگر احساس می شود برخی انتصاب ها به کندی صورت می گیرد به خاطر این است که حزبی و گروهی عمل نمی شود و دولت تک تک افراد را بررسی می کند و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد آقای رییسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست

عملکرد آقای رییسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست