مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-24اقتصادي

قطعی آب در همدان فعلا در دستور کار نیست/ منتظر بارش های پاییزی هستیم


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه فعلا قطعی آب در دستور کار نیست گفت: امیدواریم بارش های پاییزی زودتر به آسمان همدان برسد.

- حمیدرضا نیکداد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نبود آب و کاهش بارندگی در همدان اظهار کرد: با وجود اینکه هنوز خبری از بارندگی در گزارش های هواشناسی نیست، اما امیدواریم لطف خداوند شامل حال ما شود و شاهد بارندگی ها در ماه های آینده باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دیگر برداشت آب از سد اکباتان تقریبا به روزهای پایانی رسیده است گفت: اکنون آبرسانی به همدان از رودخانه عباس آباد، چاه ها و اجاره چاه های کشاورزی انجام می شود.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تاکید بر اینکه فعلا برنامه قطعی آب در دستور کار نیست عنوان کرد: قطعی که اکنون برخی از شهروندان از آن گله دارند، حاصل فعالیت کنترلگرهای فشار است که از ساعت 23 تا 4 صبح اعمال می شود.

وی با بیان اینکه مدیریت فشار شبکه در مدیریت مصرف تاثیرگذار بوده است گفت: کنترلگرهای فشار آب حداقل 20 درصد در مصرف شهروندان اثر داشته که امیدواریم در طی روز نیز مردم مصرف خود را مدیریت کنند.

نیکداد خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به سرمای هوا استفاده از آب به حداقل ممکن برسد تا بارش های پاییزی و زمستانی از راه برسد و بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی آب در همدان فعلا در دستور کار نیست/ منتظر بارش های پاییزی هستیم

قطعی آب در همدان فعلا در دستور کار نیست/ منتظر بارش های پاییزی هستیم