مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-24اجتماعي

گیلان از فردا بارانی می شود


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به فعالیت سامانه هوای بارشی و سرد در گیلان از عصر فردا گفت: دمای هوا از عصر فردا 6 تا 15 درجه کاهش می یابد و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد دادرس امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش دمای هوا از عصر فردا در گیلان اظهار کرد: با ورود سامانه هوای سرد و بارشی به آسمان گیلان، بارش باران در مناطق جلگه ای و برف در مناطق کوهستانی از عصر فردا آغاز شده و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا از روز دشنبه در سراسر ایتان بیان کرد: وزش شدید باد و کاهش دمای 6 تا 15 درجه ای دمای هوای گیلان از پدیده های جوی در این مدت است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به شدت یافتن بارش ها در روز های سه شنبه و چهارشنبه، افزود: با توجه به احتمال بالاآمدن آب رودخانه ها، شهروندان و مسافران از مستقر شدن در مجاورت رودخانه ها خودداری کنند.

وی با بیان توصیه های لازم و ضروری برای فعالیت های دریانوردی گفت: دریای خزر امروز با ارتفاع موج 10 تا 50 سانتیمتر، برای فعالیت دریانوردی و صید مناسب و فردا با ارتفاع موج 10 سانتیمتر تا یک متر و 50 سانتی متر، از عصر نامناسب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دمای فعلی شهررشت، مرکز گیلان، 19 درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر 80 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان از فردا بارانی می شود

گیلان از فردا بارانی می شود