مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-24دانش

اعزام دانشجویان علمی کاربردی به آلمان برای گذراندن دوره مهارتی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعزام دانشجویان به آلمان برای گذراندن دوره مهارتی شش ماهه برای اولین بار در طول 29 سال فعالیت دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاشاره کرد و گفت: در حوزه های پژوهشی، رویدادهای شتاب، جشنواره های علمی، فرهنگی، ورزشی و دانشجویی فعالیت های بسیار خوبی در سطح کشور انجام دادیم که در هیچ دانشگاهی با این کیفیت و کمیت شاهد برگزاری آنها نبودیم.

وی به ظرفیت های بالای مراکز رشد و رویدادهای شتاب در مراکز آموزشی اشاره کرد و گفت: این مراکز جایی هست که ایده های شما را به عمل تبدیل می کند.

امید در خصوص مراکز نوآوری و اهمیت آنها ادامه داد: دانشجویانی که ایده دارند می توانند در مراکز رشد و شرکت در رویدادهای شتاب ایده های خود را به عمل و ثروت تبدیل نمایند.

وی به تفاهم نامه های بین المللی نیز اشاره کرد و گفت: اعزام دانشجویان به آلمان برای گذراندن دوره مهارتی شش ماهه برای اولین بار در طول 29 سال فعالیت دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام شده است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار امیدواری کرد مهارت آموزی های دانشجویان در ارتقای کیفیت زندگی و بهبود معیشت و شغلی آنها مؤثر باشد.

وی خطاب به رؤسای مراکز آموزشی گفت: در برگزاری کلاس های حضوری پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را حتماً رعایت کنید تا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دانشجویان علمی کاربردی به آلمان برای گذراندن دوره مهارتی

اعزام دانشجویان علمی کاربردی به آلمان برای گذراندن دوره مهارتی