مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-24سياسي

مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان انتخاب می شوند


مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان و از ظرفیت بالای نیروی انسانی متخصص منطقه انتخاب می شوند و از مدیران می خواهم بدون ایجاد وقفه در امور بیشتر از قبل تلاش کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان و از ظرفیت بالای نیروی انسانی متخصص منطقه انتخاب می شوند و از مدیران می خواهم بدون ایجاد وقفه در امور بیشتر از قبل تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرس خیابانی روز یکشنبه در نشست شورای مدیران ستادی استانداری سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک فرارسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) افزود: مدیران باید مردمی باشند و با ارتباط قوی با مردم در میان آنان حضور میدانی داشته باشند و از نزدیک با مشکلات و کمبودها آشنا شوند.

استاندار در ادامه بیان کرد: برای برون رفت از مشکلات و شتاب دهی به روند توسعه استان باید تلاش بی وقفه و شبانه روزی، حضور در میدان، کار جهادی و ارتباط با مردم سرلوحه کار مسوولان قرار گیرد زیرا با پشت میزنشینی مدیران مشکلی از مشکلات مردم حل نمی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان سیاست های مهم دولت؛ خاطرنشان کرد: تحول و توسعه از اهداف مهم مجموعه نظام و دولت در سیستان و بلوچستان است بنابراین مدیران استان ابتدا باید اشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان انتخاب می شوند

مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان انتخاب می شوند