مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-24سياسي

هدف یهودیان اقدام بر ضد مسلمین است


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: اگر می خواهیم راهمان را گم نکنیم باید از قرآن در مسیر زندگی استفاده کنیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: اگر می خواهیم راهمان را گم نکنیم باید از قرآن در مسیر زندگی استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سردار محمد کرمی در جلسه محفل انس با قرآن کریم و گرامیداشت هفته وحدت که در مسجد صدیقیه زاهدان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شیعه و سنی برگزار شد، افزود: امروز قرآن به عنوان کلام الهی، بهترین دستورالعمل زندگی و کتاب هدایت و نور است.

وی ادامه داد: برای اینکه خدایی نکرده راه را گم نکنیم باید اهل قرآن باشیم چرا که قرآن کلام خدا بوده و بنابراین اجرای فرامین آن الزامی است.

وی با اشاره به اینکه خدا هیچ نیازی به ما و اعمالمان ندارد، بیان کرد: عزت و ذلت در دست خداست و هرکسی را که بخواهد عزت و یا ذلت می دهد و نمونه های بسیاری از این موضوعات در قرآن کریم آمده است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور اظهار کرد: در قرآن کریم بر اینکه یهود دشمن اصلی مسلمانان هست تاکید فراوانی شده و امروزه نیز به عینه اقدامات آنان را می بینیم که تمام اقداماتشان برضد مسلمانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف یهودیان اقدام بر ضد مسلمین است

هدف یهودیان اقدام بر ضد مسلمین است