مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:102021-10-24اجتماعي

افتتاح 2 هزار مدرسه پویا در سال تحصیلی جدید


مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جاری 2 هزار مدرسه پویا و کلاس درس تربیت بدنی در کشور افتتاح خواهد شد که سهم فارس از این پروژه ها 120 طرح است.

- ایسنا/فارس مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جاری 2 هزار مدرسه پویا و کلاس درس تربیت بدنی در کشور افتتاح خواهد شد که سهم فارس از این پروژه ها 120 طرح است.

محمد جعفری در آیین افتتاح 4 پروژه ورزشی دانش آموزی در شیراز گفت: حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تمام برنامه های خود را ذیل سند تحول بنیادین و براساس مدرسه محوری، فراگیر محوری، تخصص محوری و ارزش محوری دنبال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، او افزود: افزایش سرانه حرکتی دانش آموزان از اهداف اصلی ما بوده تا دانش آموزانی سالم و بانشاط را در جامعه تربیت کنیم.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: با بروز کرونا به دنبال افزایش مشارکت والدین در سلامت دانش آموزان بودیم و پروژه کوچ را براین اساس پی ریزی و اجرا کردیم.

جعفری با بیان اینکه بر اساس آمار سال 1398 وزارت بهداشت 80 درصد علت مرگ و میر افراد جامعه را بیماری های غیر واگیر دار تشکیل داده است، عنوان کرد: عامل بروز 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 هزار مدرسه پویا در سال تحصیلی جدید

افتتاح 2 هزار مدرسه پویا در سال تحصیلی جدید