مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 06:502021-10-24پزشكي

خداحافظی رنگ آبی کرونایی از گیلان/ موج ششم نزدیک است؟


سخنگوی علوم پزشکی گیلان، در پاسخ به این سوال که «آیا موج ششم کرونا در گیلان نزدیک است؟»، افزود: شدت و حدت موج ششم بستگی به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم دارد، - ایسنا/گیلان سخنگوی علوم پزشکی گیلان، در پاسخ به این سوال که آیا موج ششم کرونا در گیلان نزدیک است؟ ، افزود: شدت و حدت موج ششم بستگی به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم دارد، یعنی هرچقدر مردم بیشتر رعایت کنند، نگرانی ها کمتر است.

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به خداحافظی رنگ آبی کرونایی از استان گیلان، اظهار کرد: هفته گذشته دو شهرستان املش و رضوانشهر وضعیت آبی داشتند، اما براساس رنگ بندی جدید کرونایی کلیه شهرستان های گیلان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موج ششم کرونا در گیلان نزدیک است؟ ، افزود: شدت و حدت موج ششم بستگی به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم دارد، یعنی هرچقدر مردم بیشتر رعایت کنند، نگرانی ها کمتر است و هرچقدر کمتر رعایت کنند، امکان بروز شدید موج بعدی بیشتر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به افزایش ترددها از استان های کشور به گیلان، گفت: کاهش حساسیت برخی از مردم نسبت به بیماری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در تغییر رنگ بندی کرونایی موثر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی رنگ آبی کرونایی از گیلان/ موج ششم نزدیک است؟

خداحافظی رنگ آبی کرونایی از گیلان/ موج ششم نزدیک است؟