مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 06:402021-10-24ورزشي

تبلیغات محیطی با مصوبه سازمان لیگ به استقلال واگذار می شود


باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای اعلام کرد که تبلیغات محیطی با مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ در اختیار این باشگاه قرار می گیرد.

- باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای اعلام کرد که تبلیغات محیطی با مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ در اختیار این باشگاه قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، نشست مشترک مدیران باشگاه استقلال و مسئولین سازمان لیگ با حضور معاون وزیر و ورزش جوانان پیرامون تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی برگزار و مقرر شد این موضوع با مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ حل و فصل شود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال با قدردانی از حمایت وزارت ورزش و جوانان، هواداران عزیز باشگاه استقلال، اهالی فوتبال ورسانه های گروهی از نتایج مثبت این جلسه و آغاز روند حل شدن موضوع تبلیغات محیطی این باشگاه در تعامل با سازمان لیگ طی روزهای آینده سخن گفت.

فرشید سمیعی با بیان این موضوع اظهار کرد: با حمایت وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای سجادی و به پیشنهاد ایشان نشستی با حضور آقای علی نژاد معاون محترم وزارت، آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، جناب آقای بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ و حجت الاسلام علیپور به میزبانی آقای مددی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات محیطی با مصوبه سازمان لیگ به استقلال واگذار می شود

تبلیغات محیطی با مصوبه سازمان لیگ به استقلال واگذار می شود