مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 21:102021-10-23پزشكي

فاجعه کرونایی که برخی جوانان و میانسالان بوجود می آورند!


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: جوانان و میانسالانی که واکسن نزده اند مرگ و میرهای کرونایی را رقم می زنند که این مساله می تواند فاجعه به بار می آورد.

- فاجعه کرونایی که برخی جوانان و میانسالان بوجود می آورند! ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: جوانان و میانسالانی که واکسن نزده اند مرگ و میرهای کرونایی را رقم می زنند که این مساله می تواند فاجعه به بار می آورد.

پرویز یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: به علت جابجایی ها و سفرها در شهریور و مهرماه، برداشتن محدودیت ها و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در استان هستیم.

وی اظهار کرد: کرونا طی دو هفته اخیر روند افزایشی در استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در شهرستان های کهگیلویه و چرام داشتیم که وضعیت این دو شهرستان را قرمز کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: شهرستان های گچساران و بویراحمد در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

یزدان پناه تصریح کرد: امروز شنبه یکم آبان ماه 51 درصد نمونه های گرفته شده استان کهگیلویه و بویراحمد مثبت بودند که این میزان نمونه مثبت از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان بی سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه کرونایی که برخی جوانان و میانسالان بوجود می آورند!

فاجعه کرونایی که برخی جوانان و میانسالان بوجود می آورند!