مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 20:502021-10-23پزشكي

مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت معرفی شد


در حکمی، دکتر حمیدرضا اشراقی به سمت مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

- در حکمی، دکتر حمیدرضا اشراقی به سمت مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن نامه دکتر عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خطاب به دکتر حمیدرضا اشراقی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید.

اهم وظایف مأموریت های محوله به شرح زیر تقدیم می شود: تلاش جهادی در جهت ارتقا و بهبود خدمات رفاهی قابل ارائه به دانشجویان به ویژه دانشجویان ساکن در خوابگاه ها و گسترش کمی خوابگاه های متأهلین؛ ارائه الگوی ایرانی اسلامی رفاه، معیشت و کرامت عموم دانشجویان به ویژه دستیاران تخصصی و تحصیلات تکمیلی و دانشجویان نخبه و ممتاز؛ ارائه الگوی استاندارد از سبک زندگی مطلوب دانشجویی، تغذیه سالم و سالن های غذاخوری متناسب با شأن و جایگاه دانشجویان بر اساس الگوهای غذایی علمی و بومی؛ مشارکت بخشی به دانشجویان در جهت تصمیم سازی و اجرای برنامه ها در حوزه صنفی و رفاهی؛ ارتقاء سطح سلامت معنوی و بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت معرفی شد

مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت معرفی شد