مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 20:352021-10-23حوادث

ماجرای آدمکشی با هاون


19»/ زن جوان منتشرکننده تصاویر هنجارشکنانه در اینستاگرام دستگیر شد/ سرقت با تعارف سیگار/ فرار مرگبار در نیمه شب/ زورگیری از سالمندانِ تنها در مقابل عابربانک/ 2 دختر نوجوان در آتش سوزی منزل مسکونی جان باختند/ اعتراف به قتل تاجر .

- گویا با آغاز واکسیناسیون کلاهبرداری و شیادی به کارت واکسن کرونا رسیده به گونه ای که عده ای با جعل واکسن مبالغ هنگفتی را به جیب زده اند.

با توجه به واکسیناسیون همگانی و لزوم ارائه کارت واکسن کرونا جهت دریافت خدمات روزانه، هموطنان باید مراقب کلاهبرداران فعال در این زمینه باشند.

امروزه سودجویان در کمین نشسته اند تا از این فرصت استفاده کرده و از راه دلالی و جعل کارت واکسن، مبالغ هنگفتی را به جیب بزنند.

با توجه به این موضوع که برخی کشور های خارجی، خصوصاً کشور های عربی تنها به افرادی که با واکسن های مشخص واکسینه شده اند مجوز حضور و تردد در آن کشور را صادر می کنند، سودجویان در کمین نشسته از این فرصت استفاده کرده و از راه دلالی و جعل واکسن مبالغ هنگفتی را به جیب بزنند.

مجرمان سایبری برای فروش کارت واکسن های جعلی از برنامه هایی، چون اینستاگرام و تلگرام استفاده می کنند و با اعلام این موضوع که توانایی ارائه کارت واکسن معتبر را دارند، اقدام به ترغیب افراد به واریز وجه می کنند و اعمال مجرمانه ی خود را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای آدمکشی با هاون

ماجرای آدمکشی با هاون