مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 18:252021-10-23سياسي

درآمد پایدار از دغدغه های مهم شهرداری ها است


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: یکی از دغدغه ها این است شهرداری ها به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی درآمد پایدار داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، مهدی جمالی نژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه با گذشت بیش از یک دهه، هنوز سایت بازیافت زباله راه اندازی نشده است، اظهار داشت: با راه اندازی این کارخانه پنج شهر و روستاهای تابعه از خدمات آن بهره مند و تبعات اجتماعی منطقه نیز حل خواهد شد.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه تخصیص تسهیلات برای پروژه های زودبازده شهرداری و قیر رایگان در دستور کار قرار گرفت، گفت: در خرید مینی بوس و ماشین آلات برای شهرداری گلپایگان و خوانسار و از طریق ماده 55 و 32 به شهر گوگد و گل شهر کمک خواهیم داشت.

وی در خصوص تخصیص دستگاه زباله سوز به این شهرستان، افزود: خرید دستگاه زباله سوز نیاز به اعتبار زیاد دارد و اکنون اولویت با شهرهای شمالی است که زمین دفن زباله ندارند.

جمالی نژاد گفت: یکی از دغدغه ها این است شهرداری ها به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی درآمد پایدار داشته باشند.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به درآمدزایی پسماند زباله برای شهرداری ها، گفت: سال گذشته از محل درآمد پسماند 400 میلیارد تومان گرفتیم و امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد پایدار از دغدغه های مهم شهرداری ها است

درآمد پایدار از دغدغه های مهم شهرداری ها است