مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 17:352021-10-23سياسي

پس از 13 سال/ بزرگراه تبریز- اهر توسط رییس جمهور افتتاح می شود


رییس نخستین همایش بزرگ توسعه ارسباران با بیان اینکه بزرگراه تبریز اهر در شرف افتتاح است و به زودی با حضوررییس جمهور افتتاح خواهد شد، گفت: یکی از مباحث زیرساختی همین بزرگراه تبریز - اهر است که از جهت حمل و نقل ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدشهاب الدین حسینی  امروز در جلسه هم اندیشی برگزاری نخستین همایش بزرگ توسعه ارسباران  که با موضوع مشکل کمبود آب منطقه ارسباران و چاره جویی برای حل آن در محل سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: در نخستین همایش بزرگ توسعه ارسباران در اسفندماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه آذربایجان شرقی گفت: در این منطقه، فرهیختگان و شخصیت های توانمند بسیاری در عرصه های مختلف تربیت یافته که نقش مهمی در توسعه آذربایجان شرقی از جمله در بخش صنعت و کشاورزی داشته است.

حسینی با اشاره به لزوم احداث و تامین زیرساخت های لازم جهت تقویت این منطقه، افزود: ارسباران از لحاظ نیروی انسانی، منطقه ای بسیار غنی بوده و نیروهای اندیشمند فراوانی را تقدیم ایران اسلامی کرده است.

وی افزود: منطقه ارسباران ظرفیت های بسیاری برای توسعه استان و کشور از جمله بخش معادن و کشاورزی دارد اما زمانی بهره برداری از این ظرفیت ها تحقق می یابد که زیرساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از 13 سال/ بزرگراه تبریز- اهر توسط رییس جمهور افتتاح می شود

پس از 13 سال/ بزرگراه تبریز- اهر توسط رییس جمهور افتتاح می شود