مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 15:352021-10-23اقتصادي

تراکم فروشی موجب خدشه دار شدن فضای سبز شهری خوانسار شده است


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: پروژه های غیر کارشناسی و تراکم فروشی موجب خدشه دار شدن فضای سبز شهری خوانسار شده است.

- ، مهدی جمالی نژاد عصر شنبه در مراسم راه اندازی کارخانه آسفالت شهر خوانسار با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و نوسانات قیمت ها برای مردم کمر شکن شده است، اظهار داشت: به دلیل کمبود درآمد شهرداری ها پروژه های عمرانی شهری زیادی معوق مانده است.

بین مردم و مسئولان نباید فاصله ایجاد شود وی تأکید کرد: مهمترین رکن توسعه شهرستان وفاق و همدلی بین مردم و مسئولان است و نباید شکافی ایجاد شود.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با تأکید بر مطالبه گری مردم نسبت به توسعه شهر، متذکر شد: با وجود پیشرفت امکانات شهری اما هنوز محرومیت هایی وجود دارد می طلبد در توسعه شهرها دقت شود تا خدمات و امکانات به شکل عادلانه توزیع شود.

حفظ بافت تاریخی و باغشهر خوانسار، اهمیت دارد وی با اشاره به حفظ بافت تاریخی و باغشهر خوانسار، تصریح کرد: پروژه های غیر کارشناسی و تراکم فروشی موجب خدشه دار شدن فضای سبز شهری خوانسار می شود، برای توسعه صنعت و کارآفرینی باید به سمت شهر دیجیتال نه به سمت ایجاد صنایع آلاینده برویم.

جمالی نژاد با بیان اینکه ورود سرمایه گذار می تواند موجب درآمد پایدار شهری برای خوانسار می شود، گفت: پیشنهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکم فروشی موجب خدشه دار شدن فضای سبز شهری خوانسار شده است

تراکم فروشی موجب خدشه دار شدن فضای سبز شهری خوانسار شده است