مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 15:052021-10-23سياسي

ایجاد افتراق و عدم وحدت مسلمین مهمترین عامل تشکیل گروه های تکفیری و افراطیون است


مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان گفت: مهمترین عامل تشکیل گروه های افراطی و تروریستی در بین اهل سنت و شیعه عدم وحدت بین مسلمانان و ایجاد افتراق بین مذاهب اسلامی است.

- محمدباقر نجفی نژاد بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته وحدت مرزبانان با مرزنشینان منطقه مرزی در مصلی شهر اینچه برون در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: مهمترین مسئله جهان در شرایط کنونی حفظ وحدت بین مذاهب گوناگون به ویژه شیعه و سنی است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وحدت و همدلی بین دولت های اسلامی و مسلمانان جهان یک ضرورت بوده و این وحدت نام اسلام را در جهان احیا خواهد کرد.

مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان خاطرنشان کرد: مهمترین عامل بروز و ظهور گروه های تروریستی و افراطیون در بین شیعه و سنی عدم وحدت مسلمانان و ایجاد افتراق بین مذاهب اسلامی است.

وی با تبریک هفته وحدت خاطرنشان کرد: هفته وحدت بهترین ظرفیت برای تعمیق پایه های وحدت بوده و وظیفه همه مدیران که در حوزه جنگ نرم فعالیت می کنند، تحقق تمدن نوین اسلامی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در سایه وحدت مسلمانان است.

نجفی نژاد گفت: مرز در کنار عوامل دیگر،  مهمترین عامل وحدت بین مرزبانان و مرزنشینان بوده و مرزبانی در تحقق و تقویت وحدت بار سنگینی را بر دوش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد افتراق و عدم وحدت مسلمین مهمترین عامل تشکیل گروه های تکفیری و افراطیون است

ایجاد افتراق و عدم وحدت مسلمین مهمترین عامل تشکیل گروه های تکفیری و افراطیون است