مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 14:302021-10-23اقتصادي

برای 80 درصد از سرانه ورزشی بهارستان مجوز مسکونی صادر شده است


رییس اداره ورزش بهارستان با انتقاد از ساخت سازهای غیرمجاز در اراضی با کاربری ورزشی گفت: متأسفانه برای 80 درصد از سرانه های ورزشی با داشتن طرح تفصیلی مجوز مسکونی صادر شده است.

- ، با تاکید بر حفظ سرانه های ورزشی اظهار داشت: متأسفانه شهرستان بهارستان از کمترین سرانه ورزشی در سطح استان تهران برخوردار می باشد که یکی از علل آن به حراج گذاشتن این سرانه ها توسط شهرداری های شهرهای بهارستان است.

رییس اداره ورزش و جوانان بهارستان با اظهار تأسف از این اقدام غیر قانونی توسط شهرداری ها ضمن انتقاد از ساخت سازهای متعدد غیرمجاز در اراضی با کاربری ورزشی گفت: متأسفانه بیش از 80 درصد سرانه های ورزشی که در طرح تفصیلی دیده شده توسط شهرداری ها مجوز مسکونی صادر شده است.

وی افزود: متأسفانه عزم جدی برای برخورد با متخلفین ساخت و ساز که بر روی اراضی ورزشی اقدام به صدور مجوز می نمایند نیست و به همین دلیل عمده زمین هایی که برای ارتقا سرانه ورزشی تعریف شده بود توسط برخی عوامل درون سازمان به حراج گذاشته شده است.

صیفوری همچنین ادامه داد: متخلفین در هر مقام و پستی که در شهرستان حضور دارند و یا پیش از این مسئولیت داشته باید پاسخگویی از بین بردن سرانه ورزشی در منطقه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای 80 درصد از سرانه ورزشی بهارستان مجوز مسکونی صادر شده است

برای 80 درصد از سرانه ورزشی بهارستان مجوز مسکونی صادر شده است