مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 14:252021-10-23سياسي

ثبت نام وام دانشجویی هنوز آغاز نشده است


مدیر دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه ثبت نام وام دانشجویی این دانشگاه آغاز نشده است، گفت: هر سال بخشنامه مربوط در مهر ماه ابلاغ می شد اما امسال هنوز این بخشنامه ابلاغ نشده است.

- گفت: هر سال بخشنامه مربوط در مهر ماه ابلاغ می شد اما امسال هنوز این بخشنامه ابلاغ نشده است که شاید علت آن تغییر جهت سامانه از 2 به 3 باشد که سبب شده تا کنون این سامانه باز نشود.

به گفته حسین خزیمه نژاد هر زمان بخشنامه مربوط به دانشگاه ها ارسال شود ثبت نام شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: در ثبت نام قدیم دانشجویان مدارک لازم را برای دانشگاه ها ارسال می کردند ولی احتمال دارد برای جلوگیری از دخل و تصرف دانشگاه ها از دانشجویان خواسته شود که امسال مدارک خود را به طور مستقیم برای سایت صندوق رفاه دانشجویی بفرستند.

وی با بیان اینکه در گذشته وام های دانشجویی زیاد بود، افزود: در حال حاضر وام ها 6 نوع تحصیلی، ضروری، مسکن، متأهلین، دکتری و وام شهریه است که مبلغ هر کدام ابتدای هر سال تحصیلی جدید توسط صندوق رفاه اعلام می شود.

مدیر دانشجویی دانشگاه بیرجند ادامه داد: البته مبالغ بستگی به اعتبارات در نظر گرفته شده برای این منظور دارد که رییس سابق صندوق رفاه دانشجویی وزارت برای امسال قول افزایش اعتبارات مربوط را داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام وام دانشجویی هنوز آغاز نشده است

ثبت نام وام دانشجویی هنوز آغاز نشده است