مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 14:152021-10-23سياسي

دختر آیت الله مهدوی کنی: پدرم می گفت اگر چلوکباب هم می خورید برای خدا بخورید


قاطع می توانم بگویم که در جریانات مختلف چه در انتخابات مجلس و چه در انتخابات ریاست جمهوری ایشان واقعاً روی ایده های خاصی که داشتند، می ایستادند؛ - قاطع می توانم بگویم که در جریانات مختلف چه در انتخابات مجلس و چه در انتخابات ریاست جمهوری ایشان واقعاً روی ایده های خاصی که داشتند، می ایستادند؛ ممکن بود سیاست های خود را رسماً اعلام نکنند، اما تقریباً همه متوجه نظرشان می شدند.

مواقعی که احساس خطر می کردند نظر خود را صریح اعلام می کردند و صریح می ایستادند.

مریم مهدوی کنی فرزند مرحوم آیت الله مهدوی کنی اظهار داشت: آیت الله مهدوی کنی فردی معتدل و منصف به تمام معنا بود و براساس حق عمل می کرد.

برای او جناح، چپ، راست، اصولگرا و اصلاح طلب مهم نبود، چون ملاک و معیارشان حق بود، همه اقدامات خود را با انگیزه الهی و براساس حق انجام می داد، شاید این عبارت را از خودشان زیاد شنیده باشید که می گفتند اگر چلوکباب هم می خورید برای خدا بخورید تا توان کار کردن برای خدا را داشته باشید .

انگیزه و هدف او در همه امور رضایت خدا بود، در عین حال سیره و روش متین و ملایمی داشتند که حتی با مخالفان شان هم برخوردهای تندی صورت نمی دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ وی افزود: جایی که مسئله، مسئله کفر و اسلام بود یا انقلاب داشت از مسیرش دور می شد به شدت می ایستاد، در عین حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر آیت الله مهدوی کنی: پدرم می گفت اگر چلوکباب هم می خورید برای خدا بخورید

دختر آیت الله مهدوی کنی: پدرم می گفت اگر چلوکباب هم می خورید برای خدا بخورید