مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-23بين الملل

نعیم قاسم: قاضی پرونده انفجار بیروت باید برود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله امروز (شنبه) در سخنانی گفت، در لبنان تمام تلاش ها برای شکست حزب الله بی نتیجه ماند چه تلاش برای یورش به لبنان که اسراییلی ها در سال 2006 انجام دادند چه تلاش های تکفیری ها از .

- معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز گفت، بازپرس پرونده انفجار بیروت آشکارا روند این پرونده را سیاسی کرده و وی اکنون به یک مشکل حقیقی برای لبنان تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله امروز (شنبه) در سخنانی گفت، در لبنان تمام تلاش ها برای شکست حزب الله بی نتیجه ماند چه تلاش برای یورش به لبنان که اسراییلی ها در سال 2006 انجام دادند چه تلاش های تکفیری ها از داعش و النصره در سال 2017 و چه تلاش آمریکا برای محاصره ظالمانه لبنان.

بر اساس گزارش النشره ، شیخ قاسم ضمن اعلام اینکه حزب الله همواره صبر و شجاعت پیشه کرده، افزود، گاهی نیز از طریق فتنه های مذهبی، طایفه ای یا برخی تحرکات خیابانی برای فتنه انگیزی تلاش کردند، اما حزب الله با صبر خود پیروز بیرون آمد.

وی ادامه داد، آخرین تلاش ها برای فتنه انگیزی، به راه انداختن حادثه الطیونه بیروت به دست القوات اللبنانیه بود که تک تیراندازان به سمت مردمی که به صورت مسالمت آمیز در حال اعتراض به عملک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم: قاضی پرونده انفجار بیروت باید برود

نعیم قاسم: قاضی پرونده انفجار بیروت باید برود