مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-23بين الملل

مخالفت اکثریت کشورها با مداخله در امور داخلی چین به بهانه حقوق بشر


خبرگزاری شینهوا گزارش داد، بیش از 80 کشور در جریان نشست کمیته سوم هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با مداخله در امور داخلی چین به بهانه حقوق بشر مخالفت کردند.

- خبرگزاری شینهوا گزارش داد، بیش از 80 کشور در جریان نشست کمیته سوم هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با مداخله در امور داخلی چین به بهانه حقوق بشر مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، در جریان این نشست، ژانگ جون ، نماینده دائمی چین در سازمان ملل متحد ، اتهامات بی اساس چند کشور شامل فرانسه و آمریکا علیه چین را قاطعانه رد کرده و مخالفت قاطع چین را در این خصوص ابراز کرد و بعداً در مورد موضع چین در مسائل حقوق بشری کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد.

تلاش ها برای لکه دار کردن وضعیت حقوق بشر در چین دوباره شکست خورد ، زیرا بیش از 80 کشور از جمله کوبا که 62 کشور را نمایندگی کرد، کویت که سه کشور حوزه خلیج فارس را نمایندگی کرد و بسیاری از کشورهای دیگر که به صورت جداگانه ابراز عقیده کردند موافقتشان را با موضع چین اعلام کرده و حرکت قوی در حمایت از چین تشکیل دادند.

کوبا در بیانیه مشترکی اعلام کرد که احترام به حاکمیت ، استقلال و تمامیت ارضی کشورها و عدم دخالت در امور داخلی کشورهای مستقل نشان دهنده هنجارهای اساسی حاکم بر روابط بین الملل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت اکثریت کشورها با مداخله در امور داخلی چین به بهانه حقوق بشر

مخالفت اکثریت کشورها با مداخله در امور داخلی چین به بهانه حقوق بشر