مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:002021-10-23پزشكي

حیدری: سلامت روانی و اجتماعی در استان ها باید رصد شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کمال حیدری روز شنبه در بازدید از دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت در نشستی با مدیران این دفتر گفت: - معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید بحث سلامت روان و سلامت اجتماعی را در استان ها رصد کنیم و ضمن یافتن گروه های درگیر، با هم افزایی حوزه درمان و تقویت مبحث ارجاع، گره های موجود در این مسیر را رفع کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کمال حیدری روز شنبه در بازدید از دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت در نشستی با مدیران این دفتر گفت: مشارکت مردم و نهاد ها نقش بسزایی در پیشبرد اهداف حوزه سلامت روان دارد.

وی ضمن اشاره به اهمیت مبحث سلامت معنوی گفت: باید بر روی سلامت معنوی کار کرد تا از این طریق سلامت روانی و اجتماعی ارتقا پیدا کند.

معاون بهداشت وزیر بهداشت افزود: باید بحث سلامت روان و سلامت اجتماعی را در استان ها رصد کنیم و ضمن یافتن گروه های درگیر با هم افزایی حوزه درمان و تقویت مبحث ارجاع، گره های موجود در این مسیر را رفع کنیم.

حیدری استفاده از ظرفیت های موجود سایر سازمان ها و نهاد ها را با اهمیت خواند و گفت: ظرفیت بزرگ شهرداری ها و همچنین همکاری تاثیرگذار بسیج می تواند تعیین کننده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: سلامت روانی و اجتماعی در استان ها باید رصد شود

حیدری: سلامت روانی و اجتماعی در استان ها باید رصد شود