مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:352021-10-23فناوري

جزییات حضور استارت آپ های ایرانی در رقابت سوپرنوای جیتکس


کارشناس توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی جزییات حضور استارت آپ های ایرانی در رقابت سوپرنوای رویداد جیتکس را تشریح کرد و از راهیابی یک استارت آپ ایرانی به مرحله فینال خبر داد.

- به نقل از فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران، طی روزهای گذشته برخی رسانه ها با انتشار گزارش هایی در مورد شرکت نمایندگان ایران در نمایشگاه جیتکس، نسبت به توانایی های استارت آپ های شرکت کننده و رقابت سالم این کسب و کارهای نوپا با شرکت های دیگر شرکت کننده در این رقابت، تردیدهایی وارد کردند.

در این زمینه سلمان مرادی کارشناس توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی نحوه حضور استارت آپ های ایرانی به نیمه نهایی و فینال رقابت سوپرنوای نمایشگاه جیتکس را تشریح کرد.

وی گفت: کسب و کارهای نوپای ایرانی با شرکت در یک رقابت سخت با دیگر همتایان شان از بقیه جهان به مرحله نیمه نهایی رقابت سوپرنوا در جیتکس فیوچر استارز رسیدند و حتی بر اساس فهرستی که به زودی در وب سایت جیتکس منتشر می شود، ایران یک نماینده در میان فینالیست های رقابت دارد.

مرادی توضیح داد: 20 شرکت ایرانی حاضر در جیتکس تمامی اقلام لازم برای شرکت در رقابت سوپرنوا را از قبل آماده کرده بودند و 7 شرکت ایرانی که به مرحله نیمه نهایی راه یافته اند، از میان بیش از 700 شرکت کننده در این مسابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حضور استارت آپ های ایرانی در رقابت سوپرنوای جیتکس

جزییات حضور استارت آپ های ایرانی در رقابت سوپرنوای جیتکس